9/9

Naša pravila in pogoji vrnitve blaga morate prebrati skupaj s Splošnimi pogoji poslovanja. Pridržujemo si pravico, da pogoje kadarkoli spremenimo. Ti pogoji vrnitve blaga veljajo od 01. 06. 2014.

 

Podroben pregled prejete pošiljke

Takoj po prejemu pošiljke preverite njeno vsebino. Prvo preverite stanje embalaže, da ni kakor koli poškodovano. Pošiljko morate preveriti v čim krajšem času in vsekakor pred uporabo. Prosimo, da upoštevate, da potrebujete številko avtorizacije, predno se odločite pošiljko vrniti.

 

Imate pravico do spremembe vašega mnenja

Seveda se lahko premislite. Lahko se zgodi, da ste naročili blago, ki ga sploh ne potrebujete. Imate na voljo 14 dni, da vaše naročilo prekličete, ki začne teči na dan, ko ste pošiljko prejeli. (14-dnevna garancija vrnitve blaga)

Postopek vrnitve naročenega blaga je zelo enostaven. Upoštevati morate spodaj napisana navodila:

Proizvod mora biti vrnjen neuporabljen v zaprti originalni embalaži, tako kot ste ga prejeli.

Prosimo, da se prepričate, do so vse morebitne varnostne nalepke nedotaknjene in nepoškodovane.

V roku 14 dni od prejema lahko uporabljeno blago vrnete tudi uporabljeno, ne da bi navedli razlog zavrnitve. Blago morate vrniti v celoti, nepoškodovano, v originalni embalaži.

 

Ste prejeli napačno blago?

Opravičujemo se vam, v kolikor ste morebiti prejeli napačno blago po naši krivdi. To se nam ne dogaja, zato bomo to težavo rešili v čim krajšem času.

Za zamenjavo blaga morate prvo vrniti prejeto blago, ki mora biti nedotaknjeno, neodprto in nepoškodovano. Reklamacijo upoštevamo v roku 14 dni od datuma, ko ste pošiljko prejeli.

 

Poškodovano ali pokvarjeno blago

Prosimo vas, da nam oprostite, v kolikor ste prejeli poškodovano blago. Zavedamo se, kako je to za vas lahko obremenjujoče, zato se bomo zelo potrudili, da problem rešimo v čim krajšem času.

V kolikor ste prepričano, da je blago poškodovano, nas v čim krajšem času pokličite. Morali nam boste podrobno opisati, kaj je z blagom narobe in nato vam bomo svetovali, kaj je potrebno narediti. Zaželeno je, da naredite posnetek poškodovanega blaga in nam ga pošljete. Reklamacijo poškodovanega blaga upoštevamo v roku 5 dni od datuma, ko ste pošiljko prejeli.

Naša Pravila vrnitve blaga ohranjajo zakonske pravice.

 

Blago, ki ga niste prejeli

Opravičujemo se vam, v kolikor blaga niste prejeli. To se redko dogaja, zato bomo problem v čim krajšem času rešili. Da vam bomo pošiljko ponovno poslali na vaš naslov, nas morate obvestiti, da pošiljke niste prejeli v roku 21 dni od dneva, ko ste prejeli naše obvestilo, da je bilo vaše naročeno blago poslano na vaš naslov.

 

Vaše zakonite pravice

Naši pogoji vrnitve blaga ne posegajo v vaše zakonite pravice. Za več informacij v zvezi z vašimi pravicami si poglejte v Zakonu o varstvu potrošnikov (ZVPot), ki ga lahko vidite na http://zakonodaja.gov.si ali tudi na spletni strani Zveze potrošnikov Slovenije, www.zps.si.

 

Kaj morate narediti za vračilo blaga?

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@gourmetshop.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema naročenega artikla. Edini strošek povezan z vračilom blaga je strošek pošiljanja.

Kontaktirajte nas preko elektronske pošte info@gourmetshop.si ali neposredno na telefonsko številko 01/777 3000, v kolikor potrebujete kakršne koli dodatne informacije.

Službi za stike s kupci morate posredovati številko vašega naročila, podatke o proizvodu, ki ga želite vrniti in razlog vrnitve. Posredovali vam bomo posebno avtorizacijsko številko in naslov, na katerega morate pošiljko vrniti.

Prosimo, da pošiljko dobro zapakirate, v paket morate priložiti številko vašega naročila, ime in naslov.

Zahtevajte potrdilo o poslani pošiljki. V kolikor potrdila ne boste imeli, vam ne bomo mogli nadoknaditi stroškov pošiljke v kolikor se pošiljka izgubi.

V kolikor zahtevate zamenjavo naročenega blaga, ki ga ni več v našem prodajnem programu, vam bomo ob vrnitvi blaga vrnili plačano kupnino v celoti.

Katerokoli blago, ki ste ga od nas prejeli in nam ga vračate, je vaša odgovornost vse do prevzema v našem skladišču. Prosimo vas, da za vračilo blaga izberete varnega pošiljatelja, ki zagotavlja sigurno in varno dostavo.

Vse vrnjene pošiljke se takoj pregledajo s strani naše službe za vračilo blaga. V kolikor ste upravičeni do vračila kupnine vam bomo plačani znesek vrnili, skupaj s stroški pošiljke. Vsa prejeta plačila se vrnejo v 14 dneh od prejema obvestila od odstopa pogodbe in po vračilu blaga.

V primeru, da ste blago zavrnili in nam ga vrnili in smo vam poslali novo blago, imate pravico to blago zavrniti v roku 14 delovnih dni od dneva prejetja zamenjanega blaga.

Za odstop od pogodbe prosimo izpolnite obrazec, ki je dosegljiv TUKAJ in ga priložite ob vračilu.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 

Stvarne napake 

Kupec ima pravico uveljaviti svoje pravice iz naslova stvarne napake, vendar mora o napaki obvestiti ponudnika (Filco d.o.o.) v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

Kupec mora v obvestilu o napaki napako čim natančneje opisati in ponudniku omogočiti, da izdelek z napako pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo dve leti od dneva izročitve. Napaka je stvarna, če se na blagu pojavi šest (6) mesecev od izročitve.

 

Kupec, ki pravilno obvesti ponudnika o napaki, ima pravico od ponudnika zahtevati sledeče:

  • Odpravo napake na blagu ali vračilo dela plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • zamenjavo blaga z napako z novim (brezhibnim) izdelkom ali
  • vračilo plačanega zneska.

 

Napaka je stvarna, kadar:

  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,
  • blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

O morebitni stvarni napaki mora kupec ponudnika obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec obvesti ponudnika o napaki preko e-mail naslova info@gourmetshop.si skupaj z izpolnjenim obrazcem, ki je dostopen TUKAJ ali pa osebno v poslovalnici (BTC hala D – Emporium, Letališka cesta 3, 1000 Ljubljana).

 

Artikel pošljite po pošti ali pa ga prinesite v našo poslovalnico na naslov, objavljen v zgornjem odstavku. Primernost blaga opravimo tako, da se primerja z drugim, brezhibnim blagom enake vrste in izjavami proizvajalca, pooblaščenega servisa oz. navedbami na artiklu.

 

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (25b. čl. ZVPot).

 


Stroški vrnitve blaga

Prosimo, da upoštevate, da vam lahko stroške vrnitve blaga povrnemo samo v sledečih primerih.

  • Blago je poškodovano ali pokvarjeno
  • Poslali smo vam napačno blago
  • V primeru, da ste nam vrnili blago po zamenjavi in ga ne želite uporabljati.

Stroškov vrnitve blaga vam bomo povrnili, če je blago v dobrem in delujočem stanju. Stroški za vračilo blaga, ki vam jih bomo priznali, so odvisni od blaga samega. Po pregledu blaga vas bomo o stroških vrnitve poštnine obvestili.

 

Naslov za vrnitev blaga

Juma Logistika d.o.o.

Skladišče Filco d.o.o.

Leskoškova 4, 1000 Ljubljana

Skladišče je oprta vsa delovni dan med 7.00 in 15.00 uro. Ob sobotah, nedeljah in praznikih zaprto.

 

Pritožbe

V kolikor niste zadovoljni z našo storitvijo vračila ali zamenjave blaga se vam v naprej opravičujemo. Primer želimo rešiti v naše skupno zadovoljstvo, zato pokličite našo službo za stike s kupci na telefon 01/777 3000 ali pošljite elektronski sporočilo na info@gourmetshop.si. Lahko nam tudi pišete na naslov: Filco d.o.o., Rozmanova ulica 6, 1000 Ljubljana.

SUPER POPUSTI

  • Velika izbira artiklov po znižanih cenah